Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Santander Bank Polska S.A. jest częścią międzynarodowej grupy finansowej o ustalonej pozycji wśród banków z kapitałem zagranicznym. W swojej ofercie posiada szeroki wachlarz produktów dla firm oraz klientów indywidualnych, współpracując z placówkami partnerskimi. Partner to przedsiębiorca, z którym Bank zawarł umowę agencyjną, a placówka partnerska to placówka agencyjna Santander Bank Polska S.A. działająca w imieniu i na rzecz Banku.
- aktywność oraz umiejętność budowania profesjonalnych relacji z klientami
- otwartość na zmiany, konsekwencja w działaniu i chęć rozwoju
- aktywna współpraca, wspieranie innych, mówienie wprost, słuchanie z uwagą, szacunek, dotrzymywanie obietnic, angażowanie się w zmiany i praca z pasją
- wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych
- budowanie długotrwałych relacji z klientami Banku i pozyskiwanie nowych
- zapewnienie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologii
- realizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowych
- obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
- umowa zlecenie na 3/4 etatu
- atrakcyjny system motywacyjny nagradzający wysokie wyniki
- profesjonalny program adaptacyjny
CV ze zdjęciem na adres lublin01@santander.pl